Social media inzetten voor je bedrijf, maar je hebt een volle agenda of bent niet creatief genoeg? Laat mij je social media management doen.
Wanneer je geen tijd hebt of je niet creatief genoeg bent of niet over de juiste tools beschikt kun je mij inzetten voor je social media beheer. Als je geïnteresseerd bent dan kunnen we een afspraak plannen voor een adviesgesprek. Ik wil graag weten wie je bent en wat je doet zodat ik effectief je doelgroep op social media kan bereiken.
Ik draag professionele zorg voor het gehele social media traject. Op social media is het belangrijk om duidelijk je visie en aanbod te communiceren met je doelgroep. Ik creëer wekelijks professionele tekst en grafisch design berichten zodat jouw bedrijf alle aandacht ontvangt. Uiteraard kun je ook zelf content aandragen. Ik ben wekelijks voor jou aan de slag. Ik houdt alle trends en nieuws bij zodat we snel en doeltreffend onze strategie kunnen bijstellen indien nodig. Ik biedt een totaaloplossing voor jouw social media beheer behoefte.
- Social media analyse.
- Strategiebepaling.
- Het optimaliseren van je pagina’s.
- Tekst en design berichten.
- Het redigeren van berichten.
- Preview en correctie.
- Wekelijks maximaal twee berichten.
- Wekelijkse content planning.
- Nader te bepalen aantal platformen.
PPC
Met mijn expertise op het gebied van PPC beheer, help ik bedrijven om: direct, gekwalificeerd en gericht zoekverkeer naar je website te leiden tegen lagere kosten, waardoor er meer verkopen plaatsvinden.
Met mijn strategische en op maat gemaakte ppc-campagnes genereer ik veel zoekverkeer naar je website. Google Ads is de meest effectieve manier om betaald verkeer te genereren.
Effectieve diensten
Ik geloof in het leveren van kwaliteitswerk aan mijn klanten en daarom lever ik full-service management voor pay-per-click (PPC) campagnes die design, ROI-analyse, beheer, conversietracking en optimalisatie omvatten. Ik begin met een grondig analyse van je unieke uitdagingen en PPC-budget voordat ik daadwerkelijk een campagne start. Ik luister, leer en lever vervolgens een oplossing voor om je PPC doelen te bereiken. Ik ga pas aan de slag als je honderd procent tevreden bent.
Het PPC management proces bestaat uit drie fases
Fase 1: campagne setup
☑ ROI-prognose.
☑ Creëren van een avatar.
☑ Campagne setup.
☑ Zoekcriteria onderzoek.
☑ Zoekcriteria selectie.
☑ Negatieve zoekcriteria onderzoek.
☑ Negatieve zoekcriteria selectie.
☑ Campagne creatie.
☑ Advertentie tekst ontwerp.
☑ Creatie van advertenties.
☑ Bod setup.
☑ Implementatie van extensies.
☑ Implementatie van scripts.
☑ Targeting controle.
☑ Landingspagina creatie.
☑ Landingspagina optimalisatie.
☑ Implementatie van de conversie tracking-ID.
☑ Maandelijkse rapportage.
Fase 2: optimalisatie
☑ Monitoring campagnes.
☑ Optimalisatie campagnes.
☑ Advertentie tekst optimalisatie.
☑ Zoekcriteria optimalisatie.
☑ Negatieve zoekcriteria optimalisatie.
☑ Optimalisatie van landingspagina's.
☑ Maandelijkse rapportage.
Fase 3: voortdurend PPC management
☑ Verdere optimalisatie van zoekcriteria.
☑ Verdere optimalisatie van negatieve zoekcriteria.
☑ A/B testen van advertenties.
☑ Testen van extensies.
☑ Optimalisatie van extensies.
☑ Monitoren van conversies.
☑ Optimalisatie van de targeting.
☑ CTR analyse.
☑ Bod verfijning (indien nodig).
☑ Zoekwoord verfijning (indien nodig).
☑ Maandelijkse rapportage.
Chatbots
Online worden 25% van alle winkelmanden verlaten. Verlaten winkelmanden zijn daarom een kostbaar probleem voor je webshop gelijktijdig bieden ze grote kansen! Maar liefst 64 procent van de waarde in verlaten winkelmanden is te redden met een chatbot. Mijn winkelwagen korting chatbot zorgt ervoor dat jouw webwinkel beter converteert.
Hoe werkt het?
Zodra een bezoeker zijn winkelmand achter wil laten wordt de chatbot geactiveerd en biedt de chatbot de bezoeker op interactieve wijze een korting als de bestelling binnen 24-uur wordt afgerond. De bezoeker wordt hiermee verleid om de bestelling alsnog te voltooien.
Chatbot leadgeneratie voor dienstverleners
Hoe chatbots helpen bij het genereren van leads. Bouw relaties op. Vertrouwen is de basis van een relatie. Een chatbot helpt je dat vertrouwen op te bouwen. Het trekt leads aan door directe ondersteuning te bieden en altijd beschikbaar te zijn om hen te helpen. Hierdoor ervaren gebruikers dat ze je bedrijf kunnen vertrouwen. Gebruikers vertrouwen chatbots omdat ze niet opdringerig zijn en altijd rekening houden met de voorkeuren van de klant.
Formulieren vervangen
Het invullen van formulieren is een vervelende taak geworden. Het is niet spannend of boeiend. Chatbots kunnen deze formulieren op een effectieve manier vervangen om slim leads te genereren.
Een chatbot vraagt gebruikersdetails tijdens het gesprek. Dit vermindert de wrijving en stroomlijnt het gegevensverzameling proces. Gebruikers vinden het makkelijk om informatie te geven in antwoord op een vraag. Een conversatie met een chatbot verveelt de gebruiker niet.
Design op maat
Ik ontwikkel een chatbot die aansluit bij je webshop of website. Ik kan je een demo tonen hoe je website eruit ziet met een chatbot.
Volledig ontzorgd
Ik doe al het werk. Ik ontwikkel de chatbot, ik train de chatbot en ik stuur de chatbot bij indien nodig. Je hebt geen omkijken naar de chatbot.
Data en analytics
Ik toon de metrics van de chatbot campagne op verzoek. Je weet hierdoor altijd hoe succesvol de campagne is tevens ontvang je een e-mail als er een conversatie op je chatbot plaatsvindt.
Mijn chatbot marketing pakket bevat het volgende
☑ Ontwikkeling van een chatbot die aansluit bij je webshop.
☑ Training van de chatbot.
☑ Hosting van de chatbot.
☑ Onbeperkt aantal interacties.